Tuesday, April 30, 2013

Blue is the new Black


Hej fellas,
another outfit post from my side. It's been a couple of days. And as you can see right now I am totally into the color blue. The more vibrant the better. Just the other day I found myself at H&M queuing up with Essie "Beach Bum Blu" nailpolish (yes u get em at H&M in Sweden!). But since I am a serious case of nail polish addiction I decided to be a good girl and put Essie back into its shelf. Even though I don't have any blue nailpolishes with me right now. Anyways, I had a fantastic and fun weekend with a good friend of mine from Sweden. We were partying our asses of which feels so good since I kinda feel like I am not doing it often enough here in Sweden :-D

Hey Leute,
mal wieder ein Outfit von mir, diesmal von Kopf bis Fuß in Blau. Im Moment steh ich total auf die Farbe und neulich stand ich sogar kurz davor mir Essie "Beach Bum Blu" zu kaufen da ich in Schweden keinen blauen Nagellack besitze. An dieser Stelle sollte ich aber wohl erwähnen dass ich einen ganzen Karton mit Nagellacken in Wien habe, also beschloss ich brav zu sein und das Fläschchen wieder zurück ins Regal zu stellen. Abgesehen davon hatte ich dieses letzte Wochenende jede Menge Spaß. Ich war mit einer guten Freundin aus und ich hatte schon lange nicht mehr so einen tollen Abend. Diese Woche steht eigentlich nur Projektarbeit am Programm und ich habe nicht eine einzige Vorlesung. Ganz schön ungewöhnlich muss ich sagen :-)

xx, V

What I am wearing:

Pants/Hose: ZARA
Sweater: H&M
Shoes: H&M
Hat/Hut: Åhléns
Watch/Uhr: Opa :-))

15 comments:

  1. Ah wie cool! Das sieht richtig Hippiemäßig aus, ich mags :)
    Carolin ♥

    ReplyDelete
  2. Loving this outfit, the sweater is so gorgeous!
    thanks for stopping by my blog.

    x Mariana | www.goingteen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely accessories ;) blue might just be the new black, indeed. mwah

    ♡ come check out my new blog ;3 ♡ Spicy Bananaz

    ReplyDelete
  4. Hi! very cool it!

    If you want we can follow each other. Just to add to my friends and I will come back to you!
    lengilochka.blogspot.com
    myGoogle +

    ReplyDelete
  5. Loved your outfit
    Great hat
    Love the YSL ring..
    magnefiestaofmumbai.blogspot.in

    ReplyDelete
  6. hübsches outfit :) nur die hose.. omg :D ist halt einfach nicht mein geschmack, jeder wie er will :) aber so mit dem hut und der brille an dem pulli :) so siehts bei mir auch immer aus im sommer :D

    Fameckz

    ReplyDelete
  7. Thanks :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  8. Really love that shade of blue!! amazing sweater!

    -theresa
    collaredblouse.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Blue nail polish is in the next room :D Welcome any time! Love the look ;)

    ReplyDelete
  10. Great outfit - love your sweater :)


    www.ofbeautyandnothingness.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  11. sehr cooles Outfit. Ich mag diese Blau in Blau Töne <3 sieht richtig super aus. Der Sweater ist der hammer und ganz besonders mag ich den Hut :-) wirklich toll

    Liebste Grüße
    Ivy
    http://cinderellaundsnowwhite.blogspot.de/

    ReplyDelete