Tuesday, January 22, 2013

Hunting Snowflakes


Wazzup fellas?! It's been snowing for a while here in Sweden and I absolutely love it! Especially since I have the perfect jacket from ASOS now...so screw you minus temperatures. I am armed HA! Yesterday has been an absolutely fantastic lazy day. Like Sundays usually are. Just been lying around in bed, taking blog outfit posts from what I've worn last week to university and watched the last season of the Bachelorette with Emily Maynard...again. Such a guilty pleasure and who could resist such abosultey hot-tastic guys?! Well I most certainly can't. Btw, last weekend I was out partying in Gothenburg, such a cool city. And the club - Yakida - is just frikkin amazing! It's designed to look like a huge house with different rooms and bars all over the place. Fantastic. I am so going back there again...but I guess with a bit less alcoholic input hehe

Hey Mädels, seit einiger Zeit schneit es wieder richtig viel in Schweden und ich muss sagen ich genieße den Winter zurzeit richtig. Liegt wohl sicher auch daran dass ich zum ersten Mal in meinem Leben ne richtig toll gepolsterte Winterjacke besitze. Danke ASOS! Die besten 25€ die ich seit langem investiert habe haha Gestern war so ein richtiger Faulenzertag. Hab lang geschlafen, ein Outfit das ich letzte Woche an der Uni anhatte abgelichtet und dann zurück ins warme Bett und den ganzen Nachmittag die amerikanische Serie "The Bachelorette" geschaut. Wer kann schon einem Haufen gutaussehnder Männer die um eine Frau buhlen widerstehen?! Ich jeden falls nicht haha außerdem tuts auch mal gut seinen Kopf mit absolut sinnlosem zu füllen :-) Übrigens war ich am Wochenende in Göteborg feiern und es war richtig toll. Wir waren in einem Club names Yaki-da und der ganze Club ist wie ein riesen Haus mit verschiedenen Räumen und Bars (hallo Kaffee-bar!). Muss dort auf jeden Fall wieder hin aber mit weniger Alkohol hihi


Sweater-dress: Gina Tricot
Shoes/Schuhe: Zara
Bag/ Tasche: H&M

xx, V

1 comment: